dinsdag 18 februari 2014

Vakantiehaakcreaties .......

Dit is de eerste van de 6 sjaals die ik gehaakt heb op vakantie .....een leuk maar tijdrovend werkje ....
dus je kunt de komende week nog meer sjaals van mij tegenkomen hier .........

Toen ik terug kwam van vakantie vond ik hele leuke post oa deze bloemensjaal die ik gewonnen had bij Mijn Eigen Plekkie van Angeline....leuk om eens iemand anders zijn haakcreaties te dragen, Angeline ik zal er zorg voor dragen en de bloemen op tijd water geven ......en een heel lief Roodborstje dat van Angelique van Madebyme naar mij was gevlogen ...ik zal er heel goed voor zorgen, ze staat in de vensterbak naast de postjes met zaadjes die ik van Esther kreeg van Espiratie , de stokrooszaadjes....en een prachtige Happinez kaart van Esther namens Jenneke....heel lief allemaal, ben er superblij mee .....
 
Liefs
Marjo

8 opmerkingen:

  1. Je sjaal is prachtig Marjo! Heel apart, mooi gedaan!
    Je bent heerlijk verwend ook, leuk dat alles zo goed een plekje krijgt :-)
    (maar pssst, mijn blog heet made with love by Angélique ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oepssss sorry Angelique, ik wilde weer snel zijn, te snel , ik zal het nooit meer vergeten :-) MADE WITH LOVE ......

      XXX

      Verwijderen
  2. Ohhh Marjo de sjaal is echt heel mooi,ik heb nog hetzelfde garen liggen en ook in de blauwe variant,maar als jij al aangeeft dat het een tijdrovend werkje is dit patroon dan weet ik niet of dat ik er aan begin,ha,ha...hij is in elk geval wel de moeite waard!Veel plezier van je bloemesjaal hij is je van harte gegund zoals je wel weet en wat geweldig lief van Angelique dat ze dat prachtige roodborstje naar jou heeft opgestuurd!En die leuke post met bloemenzaadjes,je bent echt in de bloemetjes gezet meid,maar dat heb je dan ook dubbel en dwars verdient vind ik!

    liefs
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Angeline, is best de moeite waard om te haken hoor, ik denk dat ik er nog wel eens eentje ga haken, makkelijk patroon maar kruipt wat tijd in hahahahah

      XXX

      Verwijderen
  3. That's beautiful, Marjo! Very unique!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen