zondag 17 juli 2016

Veel te lang geleden ...ik weet het ...

Telkens wil ik weer een blogbericht schrijven en telkens denk ik ,straks...en straks wordt morgen en morgen wordt volgende week..blablabla ...ik weet het , het is een belabberd excuus ...ik lees/volg de blogs nog wel maar zelf posten , het kwam er gewoon niet van ...ik ga proberen er weer werk van te maken , alhoewel ik hier geen priveberichten meer ga posten ivm persoonlijke redenen (die ik hier heel lang geleden al eens uitgelegd heb) :-)

Natuurlijk wil ik graag mijn sjaals terug gaan posten hier , en natuurlijk mag je me ook volgen op Facebook ...https://www.facebook.com/Marjos-Cosy-Corner-271035312965425/?ref=bookmarks

Hopenlijk gaat het me lukken weer wat vaker te posten/volgen/reageren :-)



8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het erg gezellig vinden om je weer vaker in blogland te zien, al snap ik ook dat het er wel eens bij in schiet.
    Hoewel ik de sjaals op facebook al heb bewonderd, vind ik het super om ze hier weer te zien, wat zijn ze toch prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work Marjo, hope you are well.
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful shawls, Marjo, I like them all!!
    Have a wonderful day :-)
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig om je hier weer te zien/lezen! xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar hoor, ook bij mij moet ik me er soms toe zetten om wat te posten. Maar gezellig dat je er weer bent! Mooie sjaals!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen